Att kommentera anonymt

Något jag tycker är fegt, det är att kommentera grejer anonymt. Serriöst? Personer använder internet för att säga vad dom tycker för dom vågar inte säga det face2face, så dom kommenterar sina åsikter anonymt, för att dom inte skulle vågat det i verkligheten. Det är så fegt att jag mår illa. Om man nu har sånna stora åsikter om allting varför kan man inte stå för dom? Nej, för man är för feg och måste kasta skit anonymt.

Jag beundrar faktiskt dom söttre bloggarna som får hat av anonyma människor varje dag. Att inte kunna logga in på sin blogg utan att se den där elaka kommentaren som sänker ens självförtroende enormt, och högst upp så står det anonymt. Det måste vara oerhört jobbigt för personen som fått denna kommentar, att inte veta vem som sagt den här skiten och att veta att personen aldrig skulle våga göra det ansikte mot ansikte. 
 
Jag hoppas inerligt att vi inte har några anonyma hatare här på Thelijas för det vill jag absolut inte att vi ska ha. Thelijas välkomnar ALLA men inte anonyma hatare, no way. Här är det bara glädje och kärlek, inget hat och bråk. Nej, nu blir jag bara deprimerad av alla dessa anonyma hatare. Men jag vill bara påminna alla er som läser detta att, tänk på vad ni skriver innan ni skickar det, skulle ni våga säga det i verkligheten och är det verkligen värt det.
Luddigt inlägg, jag vet..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0