"Don't cry because it's over, smile because it happened"

Ibland finns det tillfällen och dagar där jag fäller ett par tårar så mycket jag saknar min gamla ponny. Han som var den jag tog mitt första travsteg på, hoppade mitt allra första hinder på och galopperade min allra gång första gång. För han har nog lärt mig inprincip allt i grunden och jag är väldigt tacksam för våra hela sju år tillsammans.
Allt ifrån att det nästan inte gick och sitta på honom till att vinna våran första hopptävling och få den blå gula rosetten i tränset och mitt i allt det, så otroligt, otroligt mycket kärlek. Det beskriver våran resa ganska bra. Vad jag älskar honom.. 
Min älskade lilla Fredman ♥
 
"Don't cry because it's over, smile because it happened" 
 
Jag har MÄNGDER med bilder ifrån våran resa, tror jag skulle kunna skrapa ihop säkert minst två-tre tusen bilder på honom och oss. Vill ni veta lite mer om oss, om honom eller kanske varför inte ett inlägg om våran långa resa tillsammans? Kommentera då, fem kommentarer och jag lovar er att berätta mer om oss och visa ännu mer bilder.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jaaaa! Snälla♥♥

2014-10-05 @ 16:27:57
Postat av: Ann-Sofie

Åhhh det hade varit jättekul! :D

2014-10-05 @ 16:29:01
Postat av: Paulina

Säger som ovanstående! Det hade varit jättekul! :)

2014-10-05 @ 16:31:06
Postat av: Alice

Jaaaa

2014-10-05 @ 16:31:59
Postat av: Elina

Älsklings Fredman! Jag vill också höra eran resa!!! ♥♡♥♡

2014-10-05 @ 16:34:54
Postat av: Häst är bäst

Snälla gör det

2014-10-05 @ 18:15:38
Postat av: Alice

Verkar vara en jätte mysig ponny! Berätta mer! :D

2014-10-05 @ 20:48:59
URL: http://skimmelfuxenalice.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0