Intensiv skoldag, konfirmation, Uddetorp

Hej bloggen och hej alla Thelijas läsare! Idag har det tyvärr inte blivit något live inlägg hittills som jag sett i alla fall. Tråkigt, men man kan inte alltid vara på topp. Men imorgon kör vi på nya tag! Skolan gick oerhört fort idag även fast det var en tisdag som är den intensivaste skoldagen på veckan. Efter skolan blev det konfirmation och sen kom Ellinor och hennes mamma och hämta upp mig för att åka vidare till Uddetorp och titta, dock visade det sig att vi var där på fel dag så vi fick åka hem igen. Förlorande några timmar på det men men. Får väl ta och plugga ihjäl mig nu. Ska även hinna plocka lite i mitt rum och skriva inlägg, och medans det skypear jag med bästa Matilda. Kan man få ett bättre avslut på en tisdag som denna? 
 
Har även tagit mig en varm dusch och idag körde jag faktiskt på balsam metoden. Är det något ni rekommenderar? 
Oldies...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0