"Köp&Sälj"

Är det inte himla smart att dessa "köp&sälj" sidor finns på Facebook? Man kan lätt hitta nästan vilken utrustning man än söker då det oftast finns folk med all möjlig utrustning som finns i dom allra största grupperna för köp och sälj. Dessutom eftersom det är begagnat brukar priserna sänkas rejält och man kan hitta väldigt mycket billigt. 
 
Jag köpte ett par benskydd med både fram och bak, alltså fyra stycken (två fram och två bak) och jag fick allting för 50 kr?! Det är ju helt otroligt billigt och det var precis sådana jag sökte efter som egentligen kanske kostar 200-300 för allt. Väldigt bra skick och jag är supernöjd! 
 
HÄR, HÄR och HÄR hittar du tre bra grupper. Jag tycker absolut att det är en super bra sak att göra, kika in i någon grupp och se om ni kan göra något fynd!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0