Kvalitetstid

Kom precis hem från stallet efter lite (mycket) kvalitetstid med Maestro. Det är så himla härligt att bara borsta, pyssla och umgås med min allra bästa vän. En hel del slicksten, stretching och lite trickträning blev det också, mysmys. Gjorde honom riktigt fin innan jag satte på stalltäcket igen och tog in honom i boxen. Jag tror att han uppskattade en lite lugnare dag, han har ju gått ganska hårt nu så. Imorgon är det lite longering som gäller eftersom jag har ganska bråttom, och då känns det som effektivast med longering.
 
Nu hade jag tänkt ta fram läxorna, göra en stor kopp varm choklad och sedan avsluta kvällen med någon serie. Helt enkelt fortsätta på temat kvalitétstid, men vad annars ska man göra när det är så himla mörkt och ruggigt ute. Det blir en självklarhet helt enkelt ;) Jag har faktist haft en riktigt bra onsdag, även fast jag trodde att den skulle bli väldigt stressig och jobbig, men där ser man. Det blir inte alltid som man tror, och tur är väl det.
 
Hoppas ni får en bra onsdagskväll!
 
En gammal favorit. ↑
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0