På biosalongen

En otroligt bra måndag i mina ögon. Först spenderade jag dagen med en underbar kompis och därefter fixade stallet. Hassan fick vila och jag har bara tagit det lugnt, dock har jag tränat fotboll nu i regnet på kvällen och klockan halv åtta nu har jag och två kompisar landat i biosalongen - vi ska se skräckfilmen Annabelle. Jag är såååå rädd när det gäller sådant och jag tror bokstavligtalat att jag kommer dö, skrika och blunda rätt mycket. Sedan sitter jag ytterst mot dörren också, inte bättre av det ;) Nej, nu ska jag gömma huvudet i godis skålen och stänga av mobilen! Vi hörs imorgon med bra uppdatering, idag var en dålig bloggdag men jag har faktiskt inte orkat och haft lust. Imorgon - a better blogday. Puss och kram! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0