Spa-onsdag

Godmorgon bloggen! Lite mer i tid idag då jag faktiskt ställde klockan så jag slipper vakna klockan ett när hela förmiddagen har gått redan. Jag är lite små trött, men det var skönt att kliva upp vid nio ändå. Dessutom ska jag iväg klockan tolv, så jag behövde det för att få en lugn morgon, hinna blogga, äta och packa lite. 
 
Det jag ska göra sen är alltså att åka på spa och hotell med mamma. Alltså det kommer bli så skönt och så himla mysigt! Sitta på spa ikväll, äta på resturang, bubbla bubbelpool och imorgon bitti äta lyx hotell frukost. Mamma hämtar upp mig vid halv ett och sen åker vi in till Göteborg på spat, myyyys dag. 
Pappa är så snäll och promenerar Hassan idag efter gårdagens grymma hoppträning, fixar stallet och pussar på Hassan ifrån mig. Min pappa är verkligen så jäkla snäll, mamma med. Världens bästa föräldrar ♥
 
Jag måste skriva lite inlägg för idag och imorgon nu och fixa iordning mig, det fick bli ett kort inlägg nu men jag måste skynda på lite. Vi hörs såklart under dagen och live uppdatering ifrån spat, of course. Puss på er!!
GUD, vad jag saknar dom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0