Tankarna snurrar just nu

Hej på er, fina läsare! Vill bara ursäkta uppdateringen och frånvaron här, men jag vet faktiskt inte riktigt hur jag känner att jag vill göra. Om det är HÄR jag vill satsa, jag vill leverera och ha kul. Jo det är det ju, det är ju här på Thelijas jag vill. Men det kanske inte riktigt är rätt? Ska man fundera på att ta upp sin egna blogg? 
Fast NEJ, jag vill blogga med dessa fantastiskt underbara tjejer, jag älskar ju dom så jäkla obeskrivligt mycket. Tankarna snurrar och jag vet tyvärr inte riktigt hur jag vill göra. Jag ska fundera det sista på lovet och bestämma mig nästa vecka.. det är ju så jäkla jäkla svårt. 
 
I vilket fall är det ju fredag och Halloween idag (eller är det imorgon?) och jag ska ut med massa vänner ikväll, vet inte riktigt vad vi ska göra men någonting iallafall. Innan det ska Hassan få sig en Halloween-uteritt, haha. Nej skämtosido men jag ska rida ut honom efter gårdagens dåliga dressyrträning.. ingenting satt, min tränare fick hoppa upp och han vart nästan lika envis där. Igår ville han inte, punkt, typ haha. 
Men idag ska vi ut i skogen och galoppera massvis, det gillar vi!
 
Ha en riktigt skön dag, så lovar jag att höra av mig snart. Puss och kram, glöm inte att ni är guldvärda som fortfarande kikar in här trots att ingen av oss bloggar riktigt nu.. men vi hoppas kunna återkomma mycket bättre, såklart. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0