Tisdag

Tisdag & som vanligt är det ridlektion som gäller. Det börjar bli en rutin för både mig, pappa och Maestro nu, att packa in allting i transporten, sätta på transportskydden och täcket för att sedan lasta. Han är ju så smidig att lasta alltså, så otroligt skönt. Igår red jag ett kortare trimpass, han blev riktigt taggad när det var hinder runt omkring så till slut hoppade vi ett litet kryss två gånger. Idag går han ju lite hårdare igen, men imorgon får det bli en promenad tror jag. Det skulle nog vara bra för oss båda, jag har så många gånger tänkt att jag ska ta en powerwalk eller en joggingtur, men jag har liksom aldrig tiden för det... Så då kan man ju lika gärna slå ihop två saker och motionera mig själv på samma gång som hästen motioneras. 
 
Så ja, efter skolan ska jag hem och byta om och sedan dra mig mot stallet. I skolan ska jag skriva ett prov idag, men annars är det inte så jobbiga grejer på schemat. Hoppas förresten att pappa kan ta lite bilder idag sen, det skulle vara kul. Just det! Idag kommer det upp lite extra roliga inlägg på bloggen, bland annat film från dressyrtävlingen och en överraskning som jag tror ni kommer gilla! Ha en bra tisdag! ♥
 
Lite tisdagsinspo.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0