Träningstisdag och fint väder

God förmiddag säger jag nu! Det känns som att de är lite för sent för ett godmorgon va? Jag vaknade iallafall runt fem över tolv och har sedan dess legat under täcket, kollat lite på Youtube, läst lite bloggar och snackar med en väldigt bra vän i telefon, välbehövligt faktiskt. Det är super fint väder ute så nu ska jag fixa iordning mig lite bättre, äta frukost eller brunch får jag väll säga då jag inte ätit än, haha. Sedan tänkte jag ta med kameran ut och ta lite höstbilder, om jag orkar vill säga.. hehe. 
 
I eftermiddag är det hoppträning igen som förövrigt ska bli riktigt roligt, jag tränar ju varann vecka regelbundet men jag känner mig lite extra pepp på det idag, faktiskt. Jag hoppas bara på att Hassan också är på humör och vill samarbeta idag, jag vill verkligen inte få massa stopp och dåligt idag. Vi är i en svacka just nu, ja, det går inte att förneka och därför skulle det inte bli någon nyhet om det går dåligt. Men så ska jag absolut inte tänka, vi ska göra en BRA träning idag. Över, under eller igenom hindren, PUNKT. 
 
Ikväll ska jag bara ta det lugnt, blogga lite och mysa ner mig framför tv:en. Sådant man kan göra på ett lov utan plugg på kvällarna, hur skönt?!? 
Nej, nu måste jag ta tag i dagen lite och rycka upp mig. Ha en fantastisk tisdag vänner! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0