Presentation - Lisa och Maestro

Hej på er! Jag heter Lisa Lignell och är en tredjedel av den här bloggen. Jag är född 2001, och är bosatt på ön Åland, en liten ö som tillhör Finland och ligger mellan Sverige och Finland. Mitt största intresse här i livet är hästar, men skulle jag lista några andra intressen gillar jag att träna och blogga förstås. Jag är en målmedveten person som älskar att lära mig nya saker, speciellt inom ridningen. Jag fick min första häst i juni 2014, Skolleruds Maestro heter han. Han är en liten storhäst som är världens snällaste och gör allt för godis. Tillsammans värdesätter vi mysiga uteritter och gos i stallet blandat med svettiga dressyrpass och hoppträningar. Jag själv brinner allra mest för hoppningen, men jag tycker det även är kul att rida dressyr. Maestro är en riktig allround-häst som gjort det mesta och gillar det mesta. Jag har inte haft honom så länge än men vi har börjat lära känna varandra bra och i vinter fokuserar vi på att lära känna varandra ännu mer, träna och bygga muskler. Förhoppningsvis är vi redo att inta tävlingsbanan 2015, och det ska blir riktigt riktigt kul. Jag som person är en riktig tävlingsmänniska som älskar tävlingar i alla former. 
 
Som bloggare älskar jag att blanda mellan en massa olika inlägg, allt från detaljerade utvärderingar av ridpass, starka åsiktsinlägg, snygga outfits och massvis med bilder. Huvudämnet i den här bloggen är hästar men vi kommer även ta med lite vardag, just för blandningens skull. Jag tror det var allt ni behöver veta om mig såhär i första hand, men med tids kommer ni nog lära känna oss alla tre riktigt bra. Kom ihåg att ni alltid kan fråga om ni undrar något! Nu kör vi igång och blir team THELIJAS! Hoppas ni vill följa oss från början, och jag lovar, ni kommer ha svårt att missa oss nu när vi intar bloggvärlden!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0